Osvrt trenera Leke

31.03.2022
"Gledajući malo na zadnjih 6 utakmica od početka proljetnog dijela prvenstva vidljivo smo popravili obranu i odgovornost u 16m u fazi obrane što nam je dijelom bila boljka u jesenskom dijelu. Smanjili smo broj primljenih pogodaka, a te koje smo primili bili su ili atraktivni golovi od strane protivnika ili odbijanci te naša individualna pogreška u komunikaciji između golmana i igrača (golovi protiv Dugopolja i Cibalie). Tako da s tim dijelom sam zadovoljan. S druge strane vezna linija nam je konstantna i tu nema prevelikih oscilacija. Moramo još popraviti, a i na tome radimo je osvajanje drugih tzv. ničijih lopti. Napad nam mora još više pridonjeti u stvaranju šansi. Došlo je dosta novih igrača na pauzi pa naravno da treba vremena da se oni skroz uklope u sustav, ali mislim da je period prilagodbe prošao i iza ove reprezentativne stanke bi trebali izgledat bolje i učinkovitije. Nisam zadovoljan sa osvojenih 6 bodova, mislim da smo bodovno trebali uzeti više iz ovih utakmica, ali sada nam dolaze važne utakmice, svaka je bitna zasebno i igrači to shvaćaju i oni koji se budu tako odnosili prema svakom treningu i utakmici će sigurno pronaći mjesto u sastavu. Cilj nam je da što prije osiguramo ostanak u ligi u debitanskoj sezoni NK Jaruna u Drugoj HNL."
Izdvojeno
21.05.2022

Luka Spudić o utakmici protiv Rudeša i o zadnje dvije utakmice ove sezone: “Cilj je ispunjen. Ostali smo u drugoj ligi što je veliki uspjeh za klu...Opširnije