Osvrt trenera Leke na zadnja tri kola i na nadolazeću utakmicu

22.09.2021
Osvrt trenera Leke na zadnja tri kola i nadolazeću utakmicu protiv Bijelog brda:
“Mislim da smo odradili dobro ovaj ciklus od tri utakmice u tjedan dana, osvojili smo 7 bodova. Gledano igrački, malo smo izrotirali, bilo je i kartona tako da je bilo određenih promjena. Možemo bit zadovoljni. Dijelimo prvo mjesto, što je lijepo sigurno vidjet kad pogledamo tablicu, ali vidimo da je sve to u par bodova i mi nastavljamo sa našim radom i našim ritmom utakmica. Što se tiče zadnje tri utakmice, možemo bit zadovoljni viđenim. Normalno da je napor i da možda nivo igre i zbog napora i zbog nekih promjena nije bio na visini u nekim situacijama, ali pokazali smo i ovo drugo poluvrijeme protiv Kustošije da smo se uspjeli fizički dić i podigli smo ritam te na kraju zasluženo izjednačili. Idemo u onom smjeru kojem smo i priželjkivali, utakmicu po utakmicu. Nedjelja je Bijelo brdo, umjetna trava, tako da smo odlučili ovaj tjedan prilagodit se tim uvjetima i trenirat na umjetnoj travi da se malo priviknemo. Dolazi nam i reprezentativna pauza, tako da ćemo se još i kompletirat i trenirat da odradimo ovaj premijerni jesenski dio u drugoj ligi što bolje možemo. Zadovoljan sam sa pristupom igrača i kako se razvijaju pojedinci. Na nekima je da drže ovaj nivo, naravno uvijek ima stvari za popravit, a na drugima koji manje igraju je to da se dokažu kroz treninge koji dolaze i kroz prilike koje dobiju kroz utakmice i da se nametnu za što veću minutažu u prvenstvu.”

Izdvojeno
14.10.2021

Kristijan Blaževski prije gostovanja u Solinu: “Kao prvo, želim istaknuti kako je Jarun trenutno u odličnoj formi i kako se vidi veliki napredak u...Opširnije